skip to main
|
skip to sidebar
Loddet 53 - Vi bygger hus!
fredag den 28. december 2007
Carport rev. 2
Efter at have tegnet en 6-7 forskellige carporte, er vi kommet frem til billederne herunder. Den er halvlukket og har ét stort lukket værksted istedet for det lille halvtag vi før havde på.
Mon ikke det er bedre?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Loddet 53 - Vi bygger hus!
Velkommen. Vi bygger hus og inviterer dig indenfor til et kig igennem hele processen.
Medmindre du er familie, kommer du sikkert til at kede dig, men sådan er det nu engang når man surfer uforvarende rundt.
- Fam. Kanstrup
Blog-arkiv
►
2011
(1)
►
juli
(1)
►
2010
(7)
►
december
(1)
►
september
(1)
►
maj
(1)
►
april
(3)
►
marts
(1)
►
2009
(21)
►
december
(3)
►
november
(1)
►
september
(1)
►
august
(2)
►
juli
(4)
►
juni
(1)
►
maj
(4)
►
april
(2)
►
marts
(1)
►
februar
(1)
►
januar
(1)
►
2008
(63)
►
december
(2)
►
november
(6)
►
oktober
(5)
►
september
(5)
►
august
(6)
►
juli
(5)
►
juni
(9)
►
maj
(6)
►
april
(5)
►
marts
(8)
►
februar
(5)
►
januar
(1)
▼
2007
(15)
▼
december
(2)
Carport rev. 2
3D-legeri
►
november
(3)
►
oktober
(10)
Hvorfor smiler mor smøret?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar